A rendelés véglegesítéséhez szükséges iratok

Akkreditált regisztrátor

Új .EU, .HU és nemzetközi domain név regisztráció, valamint .EU és nemzetközi domain név átkérés esetén semmilyen dokumentum visszaküldésére nincsen szükség.

____________________________________________

.HU domain átkérés esetén 
 

A domain név átadási nyilatkozatot és a domain név átkérő lapot kell eljuttatni részünkre a rendelés véglegesítéséhez. 

Amennyiben még nem kerültek feltöltésre (ha korábban nem rendeltél tőlünk), akkor szükséges a céges iratok és okmányok elküldése is – az átadó és az átvevő fél részéről egyaránt. 

Cég/Alapítvány/Önkormányzat esetén:

 – cégkivonat vagy cégbírósági végzés
 – aláírási címpéldány
 – alapítványok esetében adószám igazolás
 – Önkormányzatok esetén: alapító okirat/oklevél, adószámigazolás

Magánszemélyként:

 – nyilatkozat személyi adatok hitelességéről
 – Amennyiben nem járulsz hozzá személyi igazolványod lemásolásához, akkor a következő igazolást kell kitölteni: Igazolás (doc

 

Ezen iratok letölthetőek az ugyfelkapu2.web-server.hu rendszerből a Rendelések –> Jelenlegi Megrendelések menüpontból. Innen kinyomtatható, illetve itt fel is tölthetőek az aláírt rendelési nyomtatványok.

Rendeléssel kapcsolatos iratokat/nyomtatványokat az alábbi módok bármelyikén elfogadjuk:

Scanneléssel vagy fényképezéssel digitalizált fájlok
A digitalizált iratok feltölthetőek az ugyfelkapu2.web-server.hu rendszerünk segítségével. A feltöltést a  Rendelések –> Jelenlegi megrendelések menüpontban, vagy a Rendelések –> Dokumentumfeltöltés menüpont alatt érheted el.

Tipp: Érdemes ezt a módszert választani a rendelések elküldéséhez, mert ez a leggyorsabb módja, hogy rendelésed feldolgozásra kerüljön. Fax, email vagy postai úton küldött rendeléseknél nagyobb az átfutási idő, mert az ügyfélkapun feltöltött dokumentumok egyből bekerülnek nyilvántartási rendszerünkbe.

Tipp.: A mai mobiltelefonok már elég jó minőségű fényképet képesek készíteni. Ha nem rendelkezel scannerrel vagy digitális fényképező géppel, a mobiloddal lefotózott iratokat is elfogadjuk.

Faxolva
A rendeléseket természetesen faxon keresztül is elfogadjuk.

Fax számunk:

(52) 998-452

(52) 541-347

E-mailben
Elektronikus dokumentumokat emailben is elfogadunk. Én viszont azt javaslom, ha csak lehet, használd az ügyfélkapu rendszert elektronikus dokumentumok beküldésére.

E-mail címünk: info@web-server.hu

Postai úton
Természetesen, a hagyományos postai úton is elküldheted az iratokat, ha neked úgy kényelmes. Postafiókunkat naponta ürítjük, és feldolgozzuk. Postacímünk:

Web-Server Kft
4001, Debrecen 
Pf 526

Ha bármilyen kérdésed felmerülne a rendeléssel kapcsolatban, kérlek jelezd ügyfélszolgálatunknak, akik örömmel segítenek.

Találkozz velünk

4025 Debrecen, Pásti u. 2.

Hívj minket

+36 52 541 346; +36 20 335 1162
Fax: +36 52 998 452
Írj nekünk  info@web-server.hu


facebook