A GDPR és az email marketing

    A GDPR idén május 25.-én lépett életbe, amely nagy hatással lett a cégek és vállalkozók marketing tevékenységére, így az email marketingre is. Mindenkinek a megfelelés érdekében változtatni kellett bizonyos szinten. Ez minket is és bizonyára téged is érintett. Hogyan hatott pontosan a GDPR az email marketingre?

    A legnagyobb változás egyértelműen a feliratkozók kezelésében történt.

    Hogyan kezeljük helyesen a GDPR után az új feliratkozókat?

    Az új feliratkozók esetében mindenképpen szükséges megerősítés, mégpedig a hírlevél feliratkoztató űrlapon. A lényeg az, hogy a felhasználó nyilatkozik arról, hogy hozzájárul az adatai elküldéséhez és ezáltal pedig marketing célú leveleket küldhetünk részére. Ez gyakorlatban a képen látható jelölő négyzetet jelenti, más néven checkbox.

    Mire kell itt figyelni? Az elfogadási lehetőségnél a négyzet nem lehet előre kipipált, a felhasználónak kell azt kipipálnia!

    -Továbbra is indíthatok email kampányt a meglévő cím listámnak?

    -Vásárolhatok email listákat a GDPR hatálya alatt és küldhetek emailt nekik?

    -Mindig biztosítani kell a leiratkozási lehetőséget?

     

    Gyere és nézd meg a Ladybird 2. webinárját mert pont ez lesz a téma!

    A fent említett kérdésekre ott fogunk válaszolni.

    Ez az esemény 2018.07.03-án 18.00-kor lesz megtartva.

    Az 1 órás előadást kollégánk, Tar Ádám Eduárd fogja levezényelni. A részvétel teljesen ingyenes.

    A webinarra a következő honlapon tudsz feliratkozni és bővebb információt is itt találsz:

    Ladybird 2. webinar

     

    Oszd meg a gondolataidat