Adwords kuponok: vége az ügyeskedésnek?

    Szeptember 30-ig minden olyan egyszerűnek tűnt. Szereztünk valahonnan (Pl. a Web-Servertől) egy Adwords kupont, regisztráltunk egy új fiókot, és máris hirdethettük termékünket tökingyen… Volt, aki a sokadik fiókjával is ugyanarra az oldalra irányította az érdeklődőket – na, ő megjárta, de összességében egész jól lehetett így ügyeskedni az ingyen kuponokkal.

    Októbertől viszont már nem tudsz csak úgy ingyen hirdetgetni. A Google ugyanis csavart egyet a szabályzaton, és most már szükséges némi önerő – egész pontosan 5 ezer forint – is ahhoz, hogy a 15 és 20 ezer forintos kuponokat felhasználhasd.

    Miért történhetett ez?

    Mivel nem vagyunk bizalmas viszonyban a világ vezető keresőjének fejeseivel, marad a találgatás. A Google közleménye szerint a promóciós kupont felhasználóknak csak 20 százaléka döntött úgy, hogy saját pénzzel is befektet az Adwords programba. Érthető ez a döntés, hiszen sok olyan felhasználó is élt e nagyvonalú ajánlattal, akik egyébként soha nem fizettek volna hirdetésért.

    Más tényező is lehet a háttérben. Az is lehetséges, hogy a promóciós kuponok egyszerűen elérték céljukat, és már olyan széles tömeggel sikerült megismertetni az Adwords-t, hogy ideje kiszedni egy kis pénzt belőlük is.

    Ami nem változott

    Adwords kupont továbbra is igényelhet minden ügyfelünk, akinek tárhelye, vagy sok domainje van nálunk. Szükséges még egy 14 napnál nem régebbi Adwords fiók, és 5 ezer forint önerő is.

    Mi a véleményed a szigorításról? Költenél 5 ezer forintot, hogy cserébe 15 ezer forinttal megtoldják egyenlegedet?

    Kérd ügyfélszolgálatunktól az Adwords kupont!

     

    Oszd meg a gondolataidat