Továbbfejlesztett Adwords kampányok – válts még ma!

    adword-tovabbfejlesztettA Google még februárban jelentette be, hogy idén jelentős változtatások lesznek az Adwords kampányok beállítási lehetőségeivel kapcsolatban. Július 22-én minden Adwords fiók automatikusan átáll a továbbfejlesztett kampányokra, de ezt a dátumot nem kötelező megvárni, már most válthatsz. 

    Megéri, mert versenyelőnyre tehetsz szert azokkal a vetélytársaiddal szemben, akik kivárják az automatikus átállást.

    Főbb változások

    Hely szerinti ajánlatkorrekciók

    Olyan bevételi forrásokat találhatsz, melyekről eddig lehet, hogy nem is tudtál, mivel a felhasználók tartózkodási helyük és közelségük alapján egyszerűen és hatékonyan érhetők el. 

    Eszköz alapú célzás nem lesz

    Míg korábban lehetőségünk nyílt a hirdetéseket a különböző eszközökre (PC, mobiltelefon, táblagép) különböző beállításokkal célozni, ez a továbbfejlesztett kampányoknál nem lesz elérhető. Helyette licitálási korrekcióval tudunk célozni, melynek értéke -100% és +300% között kell, hogy legyen. 

    sitelinksHirdetéscsoportokhoz rendelhető webhelylinkek

    A webhelylinkek bővítménnyel plusz linkek helyezhetők el a szokásos hirdetés alatt.

    Eddig kampányonként csak egy linklistát lehetett létrehozni, most viszont hirdetéscsoportok szintjén is megadhatjuk ezeket az igen hasznos hirdetésbővítményeket. 

    Módosul a földrajzi célzás

    Mostantól lehetőség nyílik arra, hogy egy kampányban kezeljünk több célzott területet, és licitálási korrekciókkal súlyozzuk az egyes területek beállításait.A részpiacokat kissé eltérő licitekkel kezeljünk – ha például a budapesti vásárlóerő nagyobb, mint az ország átlaga, akkor egyszerű lesz a Budapestről származó megjelenéseknél licitet emelni. A licit korrekció mértéke ebben az esetben -90% és +900% között mozoghat.

    Mire figyeljünk az átváltásnál?

    • Győződj meg róla, hogy az összes AdWords-fiókodhoz van-e hozzáférésed: Ha egynél több fiókkal rendelkezel, a kampányok átváltása előtt ellenőrizd, hogy hozzáférsz-e az összes ügyfélközponthoz vagy minden egyes fiókhoz.
    • Nézd meg, milyen eszközökkel teheted gyorsabbá és egyszerűbbé az átváltást: Módosításokat közvetlenül az AdWords szolgáltatásban is végrehajthatsz (többek között tömeges műveleteket is), vagy az AdWords Szerkesztő segítségével is elvégezheted e műveleteket.
    • Az átváltási folyamat egyszerűsítése érdekében a mobilspecifikus kampányokat érdemes lehet összevonni a csak asztali számítógépeket célzó kampányokkal. Amennyiben a kampányok mindenféle eszközt céloznak (asztali számítógépeket, táblagépeket és mobilokat), természetesen erre nincs szükség.

    (Ha segítségre van szükséged, itt veheted fel a kapcsolatot a Adwords supporttal: https://support.google.com/adwords/answer/2909484?hl=hu)

    Te már átváltottál a továbbfejlesztett kampányokra? Ha igen, várjuk ezzel kapcsolatos tapasztalataidat.

    ——————————————————————————————————————————————————————-

    Még nem ismered a MultiServert? Jelentkezz tesztelőnek, és kipróbálhatod ezt a Magyarországon egyedülálló technológiát!

    Téged megcsípett a Pingvin?

    Profi hírlevélküldőt keresel? Már meg is találtad!  

    Beüzemeltük a blade rendszert!

     

    Oszd meg a gondolataidat